Wprowadzanie dużych zmian w AdWords jest teraz szybsze i prostsze
piątek, 16 listopada 2012
Czy zdarzyło Wam się kiedyś zmieniać o 5% stawki AdWords kilku tysięcy słów kluczowych? Albo wyszukiwać i zmieniać fragment tekstu w kilkuset reklamach? A może po zmianie adresu swojej strony musieliście aktualizować wszystkie widoczne i docelowe adresy URL na całym koncie...?
Dla nas praca nad tym, by system AdWords był szybszy, prostszy i miał bardziej atrakcyjny wygląd, to czysta przyjemność. Dlatego cieszymy się, że możemy powiadomić o wprowadzeniu nowych funkcji edycji zbiorczej w interfejsie AdWords. Dzięki nim wprowadzanie dużych zmian w obrębie całego konta będzie szybsze i prostsze.
Limitowany dostęp
Początkowo udostępnimy te funkcje na ograniczonej liczbie kont AdWords, by poznać Waszą opinię i zadbać o to, by wszystko działało zgodnie z oczekiwaniami. Mamy nadzieję, że w najbliższych tygodniach te funkcje pojawią się na wszystkich kontach.
Zrobicie więcej – łatwo i szybko
Oto przegląd zmian, jakie będzie można wprowadzać.
Możecie zobaczyć podgląd zmian przed ich zastosowaniem, a jeśli zrobicie dużo zmian, będą one wprowadzane w tle. To oznacza, że wprowadzając zbiorczo zmiany, możecie opuścić stronę i robić inne rzeczy na koncie, a nawet w ogóle się wylogować. Pasek postępu pozwala monitorować, ile czasu jeszcze potrzeba, by zmiany zostały wprowadzone. Gdy już to nastąpi, możecie przejrzeć te zmiany.
To takie proste
Przy okazji udostępnienia w AdWords nowych funkcji edycji możecie też zauważyć kilka zmian w przyciskach i elementach menu. Zależy nam na tym, by interfejs AdWords był możliwie prosty, a także łatwy w obsłudze dla nowych użytkowników. Przycisk „Edytuj” zmieni się w menu „Edytuj”. Wycofamy też widok „Edytuj w tabeli”, ponieważ dostępna w nim możliwość edycji wielu elementów będzie już zbędna. Teraz, gdy chcecie zmienić pojedynczy element kampanii, wystarczy go kliknąć, by przejść do trybu edycji.
Więcej informacji i opinie użytkowników
W miarę wprowadzania nowych funkcji edycji będziemy aktualizować artykuły w całym Centrum pomocy AdWords, w tym wpis w słowniku AdWords na temat edycji zbiorczej. Jeśli w najbliższych tygodniach będziecie korzystać z nowych funkcji edycji zbiorczej, przekażcie nam swoje uwagi na ten temat. Wasze opinie pomagają nam ulepszać AdWords.
Dla nas praca nad tym, by system AdWords był szybszy, prostszy i miał bardziej atrakcyjny wygląd, to czysta przyjemność. Dlatego cieszymy się, że możemy powiadomić o wprowadzeniu nowych funkcji edycji zbiorczej w interfejsie AdWords. Dzięki nim wprowadzanie dużych zmian w obrębie całego konta będzie szybsze i prostsze.
Limitowany dostęp
Początkowo udostępnimy te funkcje na ograniczonej liczbie kont AdWords, by poznać Waszą opinię i zadbać o to, by wszystko działało zgodnie z oczekiwaniami. Mamy nadzieję, że w najbliższych tygodniach te funkcje pojawią się na wszystkich kontach.
Zrobicie więcej – łatwo i szybko
Oto przegląd zmian, jakie będzie można wprowadzać.
Słowa kluczowe
|
·
Wyszukiwanie i zastępowanie tekstu w słowach kluczowych oraz docelowych
adresach URL
·
Dołączanie tekstu do słowa kluczowego lub docelowego
adresu URL
·
Określanie nowych stawek, w tym podnoszenie CPC za wyświetlenia na
pierwszej stronie i u góry strony
·
Zwiększanie i zmniejszanie stawek
·
Zmiana typu dopasowania słów kluczowych
· Dodawanie/usuwanie etykiet
|
Reklamy
|
·
Wyszukiwanie i zastępowanie tekstu w reklamie lub adresie URL
·
Dołączanie tekstu do reklamy lub adresu URL
·
Zmiana wielkości liter w tekście
· Dodawanie/usuwanie
etykiet
|
Grupy reklam:
|
·
Zwiększanie i zmniejszanie stawek
·
Określanie nowych stawek
· Dodawanie/usuwanie etykiet
|
Kampanie
|
·
Zwiększanie i zmniejszanie budżetów
·
Określanie nowych budżetów
· Dodawanie/usuwanie etykiet
|
Możecie zobaczyć podgląd zmian przed ich zastosowaniem, a jeśli zrobicie dużo zmian, będą one wprowadzane w tle. To oznacza, że wprowadzając zbiorczo zmiany, możecie opuścić stronę i robić inne rzeczy na koncie, a nawet w ogóle się wylogować. Pasek postępu pozwala monitorować, ile czasu jeszcze potrzeba, by zmiany zostały wprowadzone. Gdy już to nastąpi, możecie przejrzeć te zmiany.
To takie proste
Przy okazji udostępnienia w AdWords nowych funkcji edycji możecie też zauważyć kilka zmian w przyciskach i elementach menu. Zależy nam na tym, by interfejs AdWords był możliwie prosty, a także łatwy w obsłudze dla nowych użytkowników. Przycisk „Edytuj” zmieni się w menu „Edytuj”. Wycofamy też widok „Edytuj w tabeli”, ponieważ dostępna w nim możliwość edycji wielu elementów będzie już zbędna. Teraz, gdy chcecie zmienić pojedynczy element kampanii, wystarczy go kliknąć, by przejść do trybu edycji.
Więcej informacji i opinie użytkowników
W miarę wprowadzania nowych funkcji edycji będziemy aktualizować artykuły w całym Centrum pomocy AdWords, w tym wpis w słowniku AdWords na temat edycji zbiorczej. Jeśli w najbliższych tygodniach będziecie korzystać z nowych funkcji edycji zbiorczej, przekażcie nam swoje uwagi na ten temat. Wasze opinie pomagają nam ulepszać AdWords.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz