W ciągu ostatnich trzech lat Forum pomocy AdWords było dla wszystkich reklamodawców AdWords miejscem spotkań, wymiany pomysłów i porad oraz dzielenia się doświadczeniem. Patrzyliśmy na te działania z podziwem. Jesteśmy też pełni uznania dla Waszego wsparcia i entuzjazmu. Przez ten okres uważnie czytaliśmy Wasze komentarze na temat Forum pomocy, aż zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na zmianę. Chcemy zapewniać naszym użytkownikom jak najlepsze doświadczenia, dlatego dbamy o to, by dostarczane przez nas usługi były najwyższej jakości – począwszy od programów reklamowych, przez usługi wyszukiwania po serwisy społecznościowe.

W związku z tym z przyjemnością ogłaszamy, że przenosimy Forum pomocy AdWords na nową platformę – Społeczność AdWords.


Witryna naszej nowej społeczności AdWords jest już aktywna. Zobacz jej nowy wygląd i sprawdź dostępne funkcje.

Udoskonalenia wprowadzone w naszej witrynie:

1. Łatwa nawigacja. Na głównej stronie Społeczności AdWords znajduje się prosty w obsłudze pasek nawigacji podzielony na cztery sekcje:


  • Kategorie dyskusji: w tej sekcji możecie rozmawiać z innymi reklamodawcami. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię i zadać pytanie lub kontynuować istniejącą dyskusję.


  • Artykuły Użytkowników: tu znajdziecie przydatne artykuły na temat AdWords napisane przez użytkowników, którzy dzielą się swoim doświadczeniem w takich dziedzinach, jak: zarządzanie kontem AdWords, optymalizacja konta, Wynik jakości, Google Analytics i wiele innych.
  • O Społeczności: jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o naszej społeczności, tutaj możecie spotkać się z Najlepszymi Współtwórcami i zespołem społeczności AdWords, przeczytać nasze wskazówki dotyczące publikowania oraz dowiedzieć się, jak awansować w hierarchii uczestników forum.
  • Zasoby: nadal nie macie pewności, czy padła już odpowiedź na Wasze pytanie? Sprawdźcie inne zasoby Google aby zdobyć jeszcze więcej informacji o AdWords.
  • 2. Kontakt z Google. Społeczność AdWords i zespół pomocy technicznej Google pomogą Wam znaleźć odpowiedzi na pytania. Jeśli chcecie skontaktować się z nami bezpośrednio, kliknijcie przycisk „Kontakt z Google”, znajdujący się w prawym górnym rogu.

    3. Użytkownicy online. Zastanawiacie się, kto jeszcze znajduje się aktualnie na forum? Po lewej stronie ekranu znajdziecie listę wszystkich użytkowników, którzy są w tej chwili online. Możecie przeglądać ich profile, czytać ich wpisy i wyróżniać każdą dobrą odpowiedź gwiazdkami.

    Bycie członkiem naszej Społeczności to teraz jeszcze większa frajda. Odwiedzając nową Społeczność po raz pierwszy, musicie się zarejestrować przy użyciu swojego konta Google i utworzyć nazwę użytkownika (zachęcamy do podania swojej nazwy użytkownika z Forum pomocy AdWords). Przy wybieraniu nazwy obowiązują dwa ograniczenia: nie może mieć ona więcej niż 15 znaków ani zawierać spacji. Po zarejestrowaniu możecie utworzyć swój profil i zacząć zadawać pytania oraz dzielić się pomysłami dotyczącymi AdWords z innymi użytkownikami.
    Od lutego 2012 witryna społeczności AdWords jest dostępna w następujących językach: angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, portugalski, rosyjski oraz włoski. Od dzisiaj można również korzystać z interfejsu w języku polskim.

    Dołączcie do społeczności AdWords: korzystajcie z pomocy oferowanej przez innych reklamodawców, czytajcie artykuły napisane przez ekspertów AdWords i rozmawiajcie ze specjalistami ds. marketingu online, którzy mają zainteresowania podobne do Waszych.