Jak szybciej i dokładniej planować kampanie
poniedziałek, 7 maja 2012
Przeanalizowaliśmy Wasze sugestie, jak ułatwić tworzenie nowych, skutecznych kampanii. Aby usprawnić ten proces, udoskonaliliśmy Narzędzie propozycji słów kluczowych i Narzędzie prognozy odwiedzin.
Ulepszenia w Narzędziu propozycji słów kluczowych
Aby ułatwić zarządzanie kampanią, w Narzędziu propozycji słów kluczowych wprowadziliśmy kilka ulepszeń, takich jak:

Ulepszenia w Narzędziu prognozy odwiedzin
Zaktualizowaliśmy Narzędzie prognozy odwiedzin, by pomóc Wam tworzyć skuteczną strategię określania stawek i budżetu. Zmiany w Narzędziu prognozy odwiedzin obejmują:

Zwiększamy też dokładność prognoz ruchu – teraz do określania prognoz będzie wykorzystywana historia skuteczności konta. Oznacza to, że od tej pory, aby skorzystać z Narzędzia prognozy odwiedzin, trzeba zalogować się w AdWords.
W najbliższych tygodniach zaktualizowane Narzędzie propozycji słów kluczowych i Narzędzie prognozy odwiedzin pojawią się w interfejsie AdWords. Więcej informacji o zmianach w Narzędziu propozycji słów kluczowych znajdziecie w tym artykule w Centrum pomocy. Natomiast ten artykuł zawiera szczegółowe informacje o Narzędziu prognozy odwiedzin.
Napisane przez Deepti Bhatnagar, Product Manager
Ulepszenia w Narzędziu propozycji słów kluczowych
Aby ułatwić zarządzanie kampanią, w Narzędziu propozycji słów kluczowych wprowadziliśmy kilka ulepszeń, takich jak:
- Grupowanie propozycji słów kluczowych według tematów: w zaktualizowanym Narzędziu propozycji słów kluczowych można łatwo sprawdzić sugestie nowych tematów grup reklam i szybko dodać grupy reklam bezpośrednio do konta.
- Płynna integracja Narzędzia prognozy odwiedzin: można łatwo wyświetlać dane z Narzędzia prognozy odwiedzin dla słów kluczowych wybranych w Narzędziu propozycji słów kluczowych, co ułatwia podejmowanie lepszych decyzji dotyczących strategii kampanii.

Ulepszenia w Narzędziu prognozy odwiedzin
Zaktualizowaliśmy Narzędzie prognozy odwiedzin, by pomóc Wam tworzyć skuteczną strategię określania stawek i budżetu. Zmiany w Narzędziu prognozy odwiedzin obejmują:
- Wykresy prognoz skuteczności: dodaliśmy do Narzędzia prognozy odwiedzin wykres, który ułatwia mierzenie prognoz odwiedzin i stawek oraz opracowanie skutecznej strategii określania stawek.
- Organizowanie słów kluczowych w grupy reklam: teraz w Narzędziu prognozy odwiedzin można tworzyć robocze grupy reklam i sprawdzać ich prognozy odwiedzin i stawek.
- Dodawanie kampanii do konta: jeśli struktura kampanii jest odpowiednia, można dodać roboczą wersję kampanii bezpośrednio do konta.

Zwiększamy też dokładność prognoz ruchu – teraz do określania prognoz będzie wykorzystywana historia skuteczności konta. Oznacza to, że od tej pory, aby skorzystać z Narzędzia prognozy odwiedzin, trzeba zalogować się w AdWords.
W najbliższych tygodniach zaktualizowane Narzędzie propozycji słów kluczowych i Narzędzie prognozy odwiedzin pojawią się w interfejsie AdWords. Więcej informacji o zmianach w Narzędziu propozycji słów kluczowych znajdziecie w tym artykule w Centrum pomocy. Natomiast ten artykuł zawiera szczegółowe informacje o Narzędziu prognozy odwiedzin.
Napisane przez Deepti Bhatnagar, Product Manager
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz