Nowe formaty w sieci reklamowej Google
czwartek, 21 listopada 2013
Z przyjemnością informujemy, że wprowadziliśmy w sieci reklamowej Google trzy nowe, specyficzne dla Polski formaty o następujących rozmiarach:
- 750x100 (PL Billboard)
- 750x200 (PL Double Billboard)
- 750x300 (PL Triple Billboard)
Popularność formatów reklam graficznych często znacznie różni się pomiędzy poszczególnymi krajami i Polska jest tego doskonałym przykładem. Według raportu "gemiusAdMonitor", formaty typu "Billboard" występują w ponad 50% polskich kampanii display. Dlatego też postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców, wydawców oraz agencji i uzupełnić naszą ofertę o tak istotne dla polskiego rynku rozmiary reklam.
Formaty typu "Billboard" są umieszczane z reguły w górnej części witryny, w części widocznej bez potrzeby przewijania okna przeglądarki (ang. "above the fold") co zapewnia im lepszą ekspozycję, a co za tym idzie większą szansę zdobycia uwagi internauty. Mamy nadzieję, że będą doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych naszych klientów.
Obecnie nowe formaty są dostępne jako reklamy tekstowe (dopasowywane automatycznie do odpowiedniego rozmiaru na stronie wydawcy) oraz graficzne (statyczny obraz JPG / GIF / PNG lub animacja SWF). Aby dodać nową reklamę graficzną typu "Billboard" do kampanii, należy przejść do zakładki "Reklamy" w kampanii skierowanej na sieć reklamową, a następnie kliknąć na opcje "+ Reklama" > "Reklama graficzna" > "Prześlij reklamę" i wgrać uprzednio przygotowaną kreację. Przypominamy, że maksymalna objętość reklam graficznych w trzech nowych rozmiarach to 150 KB oraz że powinny być one zgodne z naszymi Zasadami reklamowymi.
Autorzy:
Piotr Kowalski, Product & Solutions Specialist
Darek Nowak, AdSense Strategic Partner Manager
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz