Wygodniejsze zakupy w Polsce
czwartek, 7 listopada 2013
Każdego dnia użytkownicy korzystają z Google, by wyszukiwać informacje o produktach i nawiązywać kontakt ze sprzedawcami, których produkty chcą kupić. Włożyliśmy dużo pracy w to, by klienci w Polsce mogli łatwiej i wygodniej szukać potrzebnych produktów. Z przyjemnością informujemy, że teraz w odpowiedzi na wyszukiwania zakupowe klientów w Google.pl będziemy częściej wyświetlać reklamy z listą produktów. Reklamy z listą produktów to reklamy ściśle dopasowane do zapytań klientów. Zawierają dużo informacji o produktach, w tym obraz produktu, jego cenę i nazwę sprzedawcy.
Gdzie można zobaczyć reklamy z listą produktów
Reklamy z listą produktów będą się wyświetlać w pojedynczej jednostce w Google.pl w odpowiedzi na zapytania o charakterze zakupowym, do których możemy dopasować odpowiednie produkty. Taka jednostka będzie oznaczona jako „Sponsorowane” i początkowo będzie widoczna po prawej stronie wyników wyszukiwania, nad reklamami tekstowymi.
Na przykład użytkownik, który wyszukuje hasło „buty do biegania”, może zobaczyć takie reklamy z listą produktów:
Główne zalety reklam z listą produktów to:
- Trafniejszy dobór potencjalnych klientów: dzięki reklamom z listą produktów możemy pokazać użytkownikom produkty oferowane przez sprzedawcę, zanim jeszcze odwiedzą jego witrynę. Dzięki temu sprzedawca uzyska więcej kliknięć, przyciągnie bardziej zainteresowanych potencjalnych klientów i wygeneruje wyższy ROI z reklam w wyszukiwarce.
- Większy zasięg: gdy klient wyszukuje konkretne hasło, może zobaczyć kilka reklam z listą produktów, a w odpowiednich przypadkach mogą one zostać wyświetlone jednocześnie ze standardowymi reklamami tekstowymi.
- Łatwe zarządzanie: dzięki miejscom docelowym produktów nie trzeba używać słów kluczowych. Twoje reklamy z listą produktów są dopasowywane do odpowiednich wyszukiwań dzięki informacjom podanym na koncie Centrum Sprzedawcy.
Aby wyświetlać reklamy z listą produktów, odwiedź centrum pomocy lub poszukaj informacji w naszej witrynie.
Będziemy nadal ściśle współpracować ze sprzedawcami, by jak najlepiej odpowiadać oczekiwaniom konsumentów, którzy są zainteresowani ich ofertą. Reklamy z listą produktów to kolejny krok pozwalający na stosowanie zaawansowanych technologii i narzędzi oraz generowanie ruchu, który w efekcie napędza ekosystem sprzedaży w Polsce.
Autor: Santiago Andrigo, Product Manager, Zakupy Google
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz